Merhaba sevgili anneler 6. Aylık oğlum ek gıda dönemine başlayacak ama kafam biraz karışık. Sebzeyle başlayıp 3 gün kuralına uyarak devam edeceğim. Örneğin patates ile başladıysak 3 gün sadece patates veriyoruz değil mi? Bir de ne kadar vermeli 2-3 kaşık yeterli olur mu ve kaç öğün verilir? Sizler nasıl başladınız ek gıdaya bilgilendirirseniz çok sevinirim :)