Canım gündüzleri benim de öyleydi 15 günlük benimki de balkona çıkarıyom gözü güneşi görünce bayılmaya başlıyor sonra kucağımda baya uyutup yerine koyuyom uyanmıyor sende dene istersen ben farkettigimden beri emzirp elime alıp bi dolaştıriyom balkonda