Lizbon ben hazırım, birkaç ay önce de denemiştim ama hazır değil diye vazgeçmiştim. Çünkü lazımlığa hiç oturmak istemiyordu korkuyordu. Bu sefer istekli olarak oturmaya başladı bugün🙏🏻 Tuvalete oturmuyor düşücem diye korkuyor. Basamaklı oturak aldım ama yine de korktu. Lazımlıktan devam ediyorum. Gece de bağlamayıp dediğiniz gibi aralıklarla kaldırıcam o zaman. Çok teşekkür ederim🙏🏻😊