Kızıma alerjen mama kullanıyorum acı olduğu için içermiyor bugün doktor önerisi ile hindistan cevizi yağı aldık aktardan ama ne kadar koymam gerektiğini sormamisim. Kızım 3 aylık gece 1 defa 150cc yapıyorum. Sizce ne kadar hindistan cevizi yağı koymalıyım var mı bilgisi olan bebeginde kullanan?