Kizlar merhaba, oglum 6 ay 20 günlük bu zamana kadar beraberdik. Oglum sadece anne sutu içiyor ek gidaya yavastan basladik ama hic yemiyor :(Bu hafta işe basladim. Kaynanam bakiyor ogluma. Oglum işe baslamadan önce arada biberon tutuyordu sütümü sagip verirdim arada içerdi. Ise basladim kaynanam zorla veriyormus biberonu bir türlü tutmuyor artik :( nasil doyacak bu cocuk ben eve 19:30 da geliyorum :( kasikla vermeye calisiyor kasigida kabul etmiyor görünce kafa ceviriyor :( ne yapcam cok caresizim :( cocugum nasil doyacak ben yokkken . Ek gida yese pure corba vs hiçbirini yemiyor inat ediyor sanki.. biberonu nasil tutturcam nolur akıl verin