Kızlar ikinci evliliğim eşim bu telefonu faturaya ek almış tabi haliyle o zamanki numaraya kayıtlı içindeki bazı şeyler şu an başka bir numara kullanıyor ve telefonda kasa diye bir yer var oraya resim vesaire plan eklenebiliyor ve sadece oraya şifre koyup kimse giremiyor Ben geçenlerde bu kasa olan yere girdim ama şifreyi istedim şifreyi yemin ediyor unuttun diye ben hiç girmedim diyor ama hiç girmese Şifre olmaz ilk giriliyorsa zaten şifre onay olması gerekiyor daha önce girilmiş onay kodu isteyerek filan şifre yenilemeye çalıştık tabii eski numaraya gidiyor onay kodu şu anki kullandığı numaraya gelmiyor bizde açamadık kasa yerine bir sürü yemin ediyor ama benim içim hiç rahat değil bu kasa şifresini kırmanın yolu var mı acaba bilenler varsa lütfen yorum yapsın