Admsmyrgktg benimde öyle 2. Dozdan sonra düzensizlik başladı adet söktürücü kullanmama rağmen çok geç oluyorum. 2 gün önce gittim doktora hic bir sorun yok dedi tüm değerlerim normal rahim normal ama adet olamıyorum. Görüştüğüm 3 drda aşıdan sonra bazı kadınlarda bu sorunun oluştuğunu söyledi çözümü var mı bilmiyorum…