merhabalar melek anneler 👋
kızım sekiz aylık geçiyor hamileyim yeni öğrendim ama emiyor yemek yer ama mutlaka onu da üstüne ister geceleri de emer ben napmalıyım hamilelik boyunca emziren var mı yada duyan falan filan
ingilteredeyim buradaki ebeler istediği kadar emsin hatta diğeri doğunca onu da ikisini beraber bile emzirebilirsin diyor
dördüncü aydan sonra sütün tadı değişiyormuş bebek bırakırsa bırakır bırakmazsa sorun olmaz diyor sizce napmalıyım üstelik sezeryan doğum yaptım erken olması da ayrı mesele hatta bana normal doğum yaptırmayı başarılı sonuçlar aldıklarını söylediler ama kabul etmedim ikincide de
yorumlarınız lütfen 🥰🥰🥰❤️🔥