Esra_egemenn Kızım 10 aylık herhalde doğumum zordu ondan bilemiyorum ilk doğumumdu şimdiye kadar affedersin ilişkide zorlanıyorum sanki dikişler iyileşmemiş gibi.ama iyileşti dedi doktor.bende ki psikolojikte olabilir doğum da travma yaşadım için belki seninki daha azdır dikiş daha çabuk iyileşirsin inşallah 🥰