Janss Merhaba anneler 🤗 Hem çift yönlü , hem baston , tam yatıyor , tentesi tam kapanıyor ve ön barı var . Aradığım tüm özellikler mevcut ama manevra kabiliyeti nasıl merak ediyorum . Kullanan var mı ? Varsa tecrübelerinizi paylaşır mısınız ?
[silindi] Janss Bende travel sistem arabamı yeni sattım chicco liteway 3 bakıyorum tek yönlü ama güzel yorumlar duydum mağazada baktım manevrası gayet iyidi... bir tanede pinna delux muadili wei b electra arabamız var tek elle taşı aç katla koy çok pratik ama malesef travel sistemimizdekş gibi yağ gibi akmıyor yinede pratikliği yüzünden tercihim tam kapanır tentesi var ve çift yönlü ayrıca çok hafif... ve ben sürüş rahatlığı açısından tek yönlü kullanıyorum bebeğimde ille beni görmek istemiyor zaten dışarda en azından şimdilik 6 aylığız kucağımdada hep ters durur😁 ben sürüşü daha konforlu ise diye chicco bakıyorum liteway3... ama bu arabayıda size kesinlikle tavsiye ederim bahsettiğiniz arabaya baktım ondan çok daha memnun kalırsınız gibime geldi
Rabiays Janss ben Prego quartro kullanıyorum arabam mükemmel ötesi Prego nun sürüşü çok Harika ben tavsiye ederim
G_ADAN Janss baby2go volo lx kullanıyordum geçen hafta joker den baston bebek arabası aldım. Tentesinin tam kapanması harici aynı sizin dediğiniz modelle aynı gibi. Bugün markete gittim inanın sinirden eve döndüm 🙄 tekerlekler aynı model ama hiç dönmüyor beni çıldırttı. Tutma yerleri de bu tarz hiç kullanışlı olmuyormuş.... Az önce tövbe dedim bir daha bununla çıkmam travel de büyük ağır ama yolda yağ gibi kayıyor valla bebek arabası sürdüğümü hissetmiyorum bile. Bir daha düşünün derim🤗
Janss Gulbeyz Çok güzel çokta hafif ama bu arabayı çok gözüme kestirdim içime sindi 🤦🏼♀️ Kimse de kullanmıyor sanırım 👀
Deletedmom002 Bu arabayı bilmiyorum ama birde Joie Mirus modeline bakarmısın, bende çift yönlü baston ararken bunu almaya karar vermiştim. Erteledim şimdilik ama çok güzel bir model, kullananı burda değil ama yurtdışında çok fazla ve çok memnun kullananlar.
Janss [silindi] Yumurcağım çok açık tenli olduğu için tentesinin tam kapanmasını istiyorum . O yüzden Chicco modellere pek yoğunlaşmadım 🤦🏼♀️ Wei de arkadan iple ayarlanıyor o hoşuma gitmedi . Çift yönlü istiyorum beni görmesi için değil ama arabada pek sakin durmuyor artık atıyor kendini yakınında olan şeyleri tutmak istiyor müdahale edebileyim istiyorum . Bu şartlarda da bu arabayı buldum ama nasıl gidiyor onu bilmek istiyorum 🙆🏼♀️
Janss Rabiays Elle fren kilitleme özelliği güzelmiş . Travel sistemle baston pusetler aksam olarak farklı olduklarından emin olamadım şimdi 👀👀
Rabiays Janss Prego yapısal olarak güzel bi marka bence kararsızsanız e bebeğe joker falan gidin bebek arabalarını bi sürün deneyin o şekilde karar verin ama ben pregodan çok emmnunum
Janss Rabiays Çok çok uzağım 🤷🏼♀️ Keşke imkanım olsa . Ben de park yatağını kullanıyorum beğendiğim bir marka . Alacak gibiyim ama umarı pişman olmam 🤦🏼♀️😌
Sevdasoylu Joie litetrax çok kullanışlı bende kullanıyorum ama tek yönlü 😀 burda her sorana tavsiye ediyorum😂😂