lilbabymom Kızlar selam.. sezaryen doğumdan ne kadar sonra korse kullandınız? Ben yamuna korse alacağım 1 ay 4 gün oldu doğum yapalı. Doktorum kullanabilirsin dedi ama içimde hala bir korku😄 bu zamanlarda kullanan var mı? Ağrı sızı herhangi bir şey olmuş muydu
Cikolat lilbabymom Ben doğum yaptığım gün kullanmaya başladım korse doktorumun isteğiyle, sezaryen doğum yapmıştım korse takınca daha rahat yürüyebiliyordum
Htcfrat lilbabymom Bende doğumun 5. günü kullandım hemen doktor kullanılırsin dedi benimde 2 ay oldu sezeryan doğum yapalı ama çokta aşırı dar olmasin zararlı olabilir benim korsem dar değildi ama ilk zamanlar biraz rahatsız hissettim kendimi geçti sonra hatta iyi geldi göbeğim eridi ve sıcak tuttu
Evsaanne lilbabymom 2. Haftadan itibaren kullanmıştım daha çok rahat olduğunu anladım keşke ilk gün kullansaymışım