Benim bebegimde öyleydi doktor diş çıkarmıyor ama diş kökleri oluşuyor bu da çok ağrı yapar onun için huysuzlaniyordur demişti ve düzenli olarak calpol kullanmamı önermişti. Zaten iki üç hafta sonrasında diş patlattı sanırım sizin bebeginiz de öyle çünkü damağın üstünde bişey görünmüyor ama kökü kızarık ve şiş gözüküyor