kahvela
D vitamini olarak devit 3 kullanıyoruz, Demir ilacı kullanmıyoruz biz, 2 ay önce oğlumda Demir eksikliği vardı, 2 ay sidefer kullandık, geçen hafta tekrar değerlerine baktırdık, eski seviyesine gelmişti değerleri. Doktorumuz kullanmayı bırakabilirsiniz dedi.
Sizde kan değerlerine bakıp ona göre başlayın derim.