17eylulmasali Merhaba kızlar . Bebeğim 1.5 aylık kundak yapıyorum kundağı da sevmiyor kundaktan ellerini çıkartıyor çıkarınca da elleri üşüyor kollu uyku tulumu alsam giydirsem nasıl olur kullanışlı olur mu
Eylul-1 Elleri soğuk olabilir çok normal üşüyüp üşümediğinii ensesinden kontrol edebilirsiniz sevmiyorsada kundak yapmayınız biz hatta içersi 24 derece olmasına ragmen pijamalarımızı giymek istemiyoruz