Keheibeowm Arkadaşlar bebeğim iki aylık birkaç gündür kucağımdan inmek istemiyor bıraktığım gibi ağlıyor böyle olup da kurtulan var mi
syaby Keheibeowm atak haftasıdır 1 haftaya geçer merak etme 😂 ama yavaş yavaş kucak istemeyede başlicak
mercimeksmom Keheibeowm daha çok küçük☺️ kucağına, kokuna ihtiyacı olduğu için istiyor ters bi durum yok merak etmeyin. mümkünse sling ya da kanguru edinin böylece ellerin boşa çıkar, kucağındayken günlük işlerini yapabilirsin, bebişin de daha sakin huzurlu olur
Burculiceee Keheibeowm anne sıcaklığına htiyacı olur kendini güvende hissettiği tek yer orası sling kanguru alın işlerinizi yapamıyorsanız evde tekseniz rahatlarsınız
Keheibeowm syaby umarım geçer çok zor kucağa alışmasını da çok istemiyorum çünkü her zaman kucağımda getirecek fırsatım olmayabilir
Keheibeowm mercimeksmom Kanguruya koyup gezdire bileceğim kadar evim sıcak değil onun kaldı odalarda elektrikli ısıtıcı da yakıyorum
Keheibeowm Burculiceee Böyle değildi normalde birkaç gündür aşırı derecede bıraktığın gibi çatlarcasına ağlıyor