Kızım 6 ay 12 günlük. Ek gıdaya başladığımızda yoğurt ve labnede yüzü kızarıyordu. Dün alerji testi yapıldı ve süt ürünlerine alerjisi çıktı. Kendisine bir süre süt ürünleri vermeyeceğim ama benim yemem onu nasıl etkiler. Doktora bu soruyu sorduğumda bir belirti göstermedi ise yemeye devam et dedi. Ama nasıl bir tepki vermesi gerekiyor. Başına böyle birşey gelen var mı