Rahimesevda çocuk hastalıklarına götürdüm oraya anlattım 2 3 haftadır 1 antibiyotik bitirmesine rağmen öksürüğünün geçmediğini söyledim tekrar başka bir antibiyotik şurup yazdı 3.gün hala öksürüyor olursa alerji bölümünü açtım Mhrs den sizin için randevu alıp alerji bölümüne getirin dedi doktor. Bugün de gittik kan aldılar sadece bağışıklığına falan bakmak için şurup bitene kadar öksürük geçmezse tekrar götürcem röntgen çekip alerji testi yapacaklar. Bende kronik astım var biz onun için götürdük öksürüğü geçmeyince aklımıza takıldı da