gulsnmstf ben geç konuşmuşum bebekliğimde ama erken yürümüşüm bu yüzden birazda genetik bu işler bence benim kızım 8,5 aylık yeni yeni alkış yapmaya başladı o da canı isterse baba 7. Ayında dedi ama o kadar hareketli ki 6. Ayından beri hiç yerinde durmuyor bu da her zaman güzel birşey değil bu sefer de zor zaptediliyor gece boyuna kalkıp ayakta tutunarak durmaya çalışıyor hiç düzgün gece uykum yok sürekli onu düzeltip tekrar uyutuyorum her bebek farklı işte canım bence çok normal yaşadığınız. Yerde çok bırakmaya çalış oyuncaklarını ileriye koy gitmeye keşfetmeye çalışsın yavaş yavaş öğrenir