Bebegim hidrosel yani ( bobrek genislemesi) var.
Her gun hastanedeyim nerdeyse artık. Kultur tit veriyoruz antibiyotik başlandı fakaylt yanlis kullanimdan dolayi beta laktamaz olustu. Ilac dokundu. Kulturumuz 100000 bin ve düşüş olmadi. Bebegim ac ama istahi yok surekli agliyor 5 aylık dun aksam 8 den beri hastanedeyiz kan idrar alindi yatis yapilcakti diye covid tesyi yaptilar test sabaha cikar dendi sabahladik. Perişan olduk. Yatis sebebimiz oral olarak alinacak hic bir antibiyotik bize etki etmezmis direncliymis vucut antibiyotige kas ici yada damar yolu ile almak gerekiyormus. Neyse bu sirada acil doktoru takrar ultrasonla olcum istedi bu seferde 3.5 m boyutlarinda bobrek taslari cikti 4 5 tane😔 ayni zamanda hidroseli de var sag testiste yani su fıtığı cok mutsuz bebegim bende hem mutsuz hem huzursuzum. K.bakmayin dertlesmek icin yazdim biraz uzun hakkinizi helal edin🤲 bu uzuntumuze sabah doktor degisince sen neden geldin diye soruyor sistemden herseyi gormesine ragmen benimde kan beynime virdu tabi bende bilmiyorum neden geldim dedim. Kafam beynim durdu artık 😔😔