ALYASNB ben yazın hiç kullanmadım hatta eşim hep kızdı bana niye kullanmıyorsun diye haftada 2 kez 3 damla verdim. Havalar bozduğundan beri günaşırı 3 damla veriyorum. Eskiden D vitamini mi vardı kışın doğan bir bebek taa yaza kadar evin içinde güneş görmezdi damla da yok. Bu olay benim mantiğıma yatmıyordu zaten çok çok geçmiş olsun bebeğinize Allah acil şifa versin yavaş yavaş atar vücuttan merak etmeyin