lilayko_ Kızlar selam. Bebeğim 13 günlük. Anne sütü yaramıyor sanırım kilo alamıyor. Mama olarak tavsiye edebileceğiniz neler var? Hipp organik kullandık pek işe yaramadı.
Gizoooo lilayko_ canım yaramayan anne sütü yoktur. Bebeğin çok fazla kaka yapıyordur ve ilkte kilo kaybı olur daha sonrasında kilo alır lütfen hemen mamaya başvurma daha bebeğin çok küçük.
plakayerli lilayko_ ememiyor mu acaba sağıp verdiniz mi. Benim bebe başlarda ememiyordu uyuyakalıyordu
Pelinxx Merhaba. Benim de bebeğim doğum kilosuna ulaşmamıştı. Aptamil conformil kullanıyoruz biraz biraz toparlıyor tavsiye ederim