minemom Aynen bende. Zaten böyle bayramlarda tüylerim diken diken olur. Gururlanirim. Ama bu yıl bir başka. Yarın okulda törende oğlum Cumhuriyet marşını ve İzmir marşını okuyacak. İlk kez böyle kalabalık bir ortamda gözler üzerindeyken okuyacak. 4 yaşında henüz. Öyle bir coşkuyla okuyor ki. Her defasında gururlaniyorum. Ama yarın aglamazsam iyidir.