Bir problemimiz yok sağlık olarak bir sorunumuz yok ama uykuya geçerken çığlık çığlığa ağlıyor. Öğle uykuları yarım saati geçmiyor. Uykuyu alamadığı için çığlık çığlığa ağlıyor kendine gelmiyor. Gece de uyanınca öyle. Aynı sorunları yaşayan çözüm bulan neler yaptı. Artık çok yoruldum bu ağlamalarından