Yoncaz 4 aydır mene reddiyle uğraşıyorum. Artık yoruldum. Gece 1-2 kere emiyor. Günde 2-3 kez sağıyorum. Biliyorum daha fazla sağmam lazım ama fırsatım yok çalışıyorum. Ne yapacağım bilmiyorum. Bir aydır gece uyumadanönce mama veriyorum.
Yoncaz Jane atak haftalarında başladı sonra biberon verdim.biberonu bırakmaya çalışıyorum ama aç kalıyor