Seymakrpnr Hipp kaşık mamaları kullanabilirsiniz. 9 kg şu an. 20 gün süt verebildim. Reflüsü olduğu içinde 4.ayda tadımla başladık. Ama tam ek gıdaya halen geçemedk. Çok seçiyor. Kaşık mamaları seviyor. İçine pekmez muz bebe bisküvisi toz halinde kendim yapıyorum bunları katıp veriyorum. Birde günde 1 yımurta sarısı yiyor. Meyve püreleri yiyor. Arada yoğurt. Sebzeleri pek kabullenmedi. Bebe irmiği ile muhallebi yapıyorum yine içine bişeyler katarak. Aradada tarhana içiyor.