sarpmom2020 18 aylık 20 gunluk gel al ver pısı hav bu ıhhh ohh der ve babıldamamız var .Cocuk psıkyatrıstıne goturdum dun muayne ettı bı sıkıntı gormedı tel kelıme normal su surevte dddı ve cocuk gelısım uzmanına yonlendırdı cocugun becerılerı olctu degerlendırdı kuplerı ust üste koydular karalama yaptılar doldur boşalt ve top oynadılar al ver gel kos merdıven cıkma bay bay seklınde bunları yaptılar ve kızım hepsını yaptı komut alma verme ve becerileri ayıyla uyumlu dışı gerı kalmış sadece bıraz dedı ekrandan uzak tutmaya calısın o etkılemıs dedı gun ıcınde yemek yedırırlen ızletırım ve akranlarıyla vakıt gecırsın dedı etrafımızda kımseö yok tayıncıyız 3 ay sonra tekrar bakalim bır sıkıntı yok ama takıplı olsun dedı kesınlıkle otızm yada baska bır sey yok destekleyen dedı konusması ıcın. Bunlar varsa bence sizde dert etmeyin ben cok evham yapıyordum suan rahatladım .