Cigdemguz Arkadaşlar merhaba bebeğim 5 aylık öğlen 12 1 kere kadar 4 5 kez kaka yapiyor mama içerken emerken kakasını yapiyor ? Çok fazla değil mi aksama kadar 7 8 defa oluyor Aptamil mama kullanıyorum onunla alakalı olabilir mi ?
Srpslk Cigdemguz bunların hic bişeyi normal değil yapsa bi dert yapmasa bi dert bizimkide iki aydır ilacla yapıyor ilac olmasa yapmıyor anlamış değilim
Ilknur55 Cigdemguz Benim kızım beş buçuk aylık anne sütü aliyor ama hergun değil gün aşırı yapıyor.yedi sekİz bana çok fazla geldi artık büyüdükleri icin daha tecrübeli anneler daha sağlıklı bilgiler verebilir belki🤗
Nejlavrl Cigdemguz 4 ayligiz bazen gunde bir defa bazen 3 gunde bir defa bazen gunde iki defa degisiyor canim anne sütü aliyor sadece
Cigdemguz Srpslk Çok haklısınız gerçekten ama böyle sürekli yaptıkça kilo alımı yavaşlıyor gibi geliyor bana
Acl_16 Benim bebeğimde 7-8 kez kaka yapıyordu sonra mukuslu olmaya başladı süt alerjisi teşhisi konuldu şimdi süt alerjisi mamalarıyla normale döndü 3 defa yapıyor bazen 4
Cigdemguz Acl_16 süt alerjisi teşhisi nasıl konuluyor kan tahlili falan mi ? Bizimde mukuslu ama doktorumuz normal diyor 🤷
Nesse Cigdemguz 6 aylığız günde 3 defaya katar yaptığı oluyor. Diştendir dediler ben de bekliyorum umarım diştendşr çünkü çok bana göre de
-Yasminnn_75_ Cigdemguz bende aptamil kullanmaya başladım arada değiştiriyorum mamayı tekrar döndüm aptamile iyi besleniyor ve kakasını yapıyor güzel bişey bence bu. Benim bebeğim de 3 defa yapar takmayın böyle şeyleri