Merhaba hanımlar, 7 ay oldu sezeryan olali ama sanki icimde bir bebek daha var gibi göbeğim abartmıyorum.
Korse tayt kullanan varsa marka model önerirmisiniz.
En azindan kendimi iyi hissederim.
Yüksek bel korse tayt almak istiyorum başka öneriniz varsa onada açığım