iperir_bul Bebeğim 1,5 aylık. Kakası bugün hardal sarısı (içinde çok çok az tane var) ve mukuslu sümüklü. Başına böyle birşey gelen var mı? Doktoruna yazdım ama akşama anca döner. Hemen doktora gitmem gerekir mi takip etmeli miyim? Bu kaka normal anneler 😞
tenceretavakuskana iperir_bul normal rengı ıcındekı balgamsada ıyı cunku agız yoluyka atmayı bılmes bebekler kakadan atarlar balgam varsada atıyo demekkı
hatice_Akyalcin iperir_bul ateş kusma olmadığı sürece normal belki alerjisi vardır süt ürünlerine siz yediğiniz için anne sütünden ona geçmiş olabilir