Ncb_gll benim de yarın Adana-Ankara uçuşum var bakalım kızım 2bucuk aylık tek gideceğim ve ilk kez binecek uçağa.
Öncelikle diyeceğim şey şu ki ankara çok soğukmuş haberin olsun 😂
Ben kanguru takip bineceğim uçakta açar emzirir veya mama takviyesi yaparım, inerken de aynı şekilde ve sonra kanguruya yerleştirip uçaktan ayrılırım diye düşündüm çünkü henüz tam kendisini sabit tutamıyor tek elle de belki zorlanirim valiz çekerken. Anne bebek çantamı yanıma alacağım onun içine de kalın battaniye koydum inince arabaya binene kadar üstüne örterim diye. Olumlu düşünüyorum ama bakalım denemeden bilemeyiz. En kötü ağlayacak ama sakinlikle durumu idare etmek gerekecek 🤷♀️