Oğlum 4 aylık 3 günlük kolik bir bebek akşamları belirli saatlerde ağlama krizlerine giriyordu su bir haftadır iyiydi ama şuan her saat başı ağlıyor krize giriyor nefesi kesiliyor çok ağlıyor uyku düzeni de bozuldu doktora götürdüm bugün bu kadar çok ağlaması normal mi diye idrar testine de bakalım dedi yaptırdık temiz çıktı ama niye bu kadar çok ağladığına bişey diyemiyor benimde artık psikolojim bozuldu sizlerde de bu durumu yaşayanlar var mı yardım edin lütfen napacagimi şaşırdım artık😣