Merhaba güzel anneler ve yardımınıza ihtiyacım var ? Benim bebeğim şuan 9 aylık 8 günlük ve şimdiye kadar biberonu istemedi ve emzikte istemedi ama bebeğim sakin bir çocuk o yüzde çok üstüne gitmedim . Ayrıca sütüm iyi olduğu için biberona gerek duymadım sütüm varken doya doya içsin diye . Şimdi bebeğim memeyi almayınca uyumuyor birde gece dört beş defa uyanıyor ilahi memeyi alacak ve aç olduğunu sanmıyorum çünkü gündüz sadece dört öğün yediriyorum uyumada yedirip öyle uyutuyorum saat 22 veya 23 uyuyor . Benim sorumu ek devam sütü içirmek Aptamil gibi yanı ve Anneler bu zamand nasıl biberona alıştırdınız ve benim ne yapmam gerekiyor ??? Ben biberonu verince hüngür hüngür ağlıyor ağzını sıkı kapatıyor asla almıyor dört beş defa denedim almıyor !!! Bir yaşında olunca kreşe vermek zorundayım annelik iznim bitiyor ve işe başlamak zorundayım eğer alışmasa kreşte aç kalır birde o zaman da kendi kendine yemek yemesi lazım yoksa yedirmiyorlar . Yorumlarınız benim için çok önemli güzel anneler şimdi de öpüldünüz!