Annis-ogul Ya prima 6 numara kullanıyorum ve 18vkiloya kadar yazıyor ve memnundum da gayet de büyük bile oluyordu ama yeni serisine gecilmis ve gerçekten sanki 5 numara bez takıyorum gibi geliyor ve sıkıyor resmen bu kadar olmaz ya daha iki kutu yeni almıştım