hakikizeytinyagi benimkiler birisi 1 aydır yürümeye çalışıyordu 2 haftadır çok rahat yürüyor, son birkaç gündür tutunmadan kalkabiliyor. Diğeri ise hep onu yürütmemizi istiyordu, aslında istese diğerinden daha iyi yürürdü ama korkuyordu. Kardeşini öyle yürürken çok izledi, hatta yanından geçerken heyecanla çığlık atıyor, peşinden gidiyordu. 1 hafta önce yine yürütmemizi istedi, ben de ısrarla tek elimi verdim sadece. Diğer elimi vermedim yürüyeceksen böyle yürü oğlum dedim. Ve öyle yürüdü, o günden sonra yürümeye başladı 😍 kendi kendine de kalkabiliyor şuan ayağa. Pıtır pıtır yürüyorlar çok tatlılar. Şuan tam olarak 15 ay 11 günlükler, düzeltilmiş olarak da 13 ay 17 günlükler. Kelime çıkartmıyorlar. Babababa, dededede şeklinde. Ender de olsa anne der gibi sesler çıkarıyorlar