ikizannesii01 bebek sampuanıyla sılıyorum genelde aynaları ve camları
sprey kutusuna suyu koyun bı yemek kasıgı kadar sadce esampuan yanı kremsız olandan veya bebek sampuanı koyun ıcıne fıslatın sılın hepsı bu
normal camsıllerden kat kat guzel temızlıyo
eger varsa sadece su ve bulasık makınesı parlatıcısylada sılebılırsınız suyun ıcıne koymanjz lazm ama dırek cama sıkmayın parlatıcıyı