Leyla2763 Canım Şehitkamil’den aldık eşimin ailesi de orada oturuyor. 360 bin 1 sene önce, şuan 500 bin olmuş aldığımız ev. Orada çok değerleniyor, aslında bakarsak yatırımlık bile herhangi bir yerden alabilirsiniz. İbrahimli hariç diğer yerlere bakabilirsin orası biraz uçuk.