Vanilyaaa çıkış vermedi zaten geldi baktı ishal devammi diye sordu başka birşey yapmadı sonra baktım çocuğun bıngıldagi baya şişmiş uyuyordu gittim başka bir doktor geldi çocuğu dusurdunmu cokmu ağlattın diyor hâlbuki emme haricinde uyanmadı bugün hep uyuyor beni sorumlu etmeye çalışıyorlar seruma bağlı zaten yataktan kaldirmadim hiç emerse bile yatakta oturarak emzirdim