
Bebeğime sabah avokado ve yumurta sarılı kahvaltı yedirdim. Avakoduyu 8. Yemesi arada bir veriyorum ve onda sıkıntı yaşamadık. Yumurtayıda ya 3. Ya 4. yemesi. 1 haftadır falan yemiyordu ilk baş hep sarının yarısını veriyordum. Bugün sarıyı tam olarak verdim. Yedikten sonra 1.5 saat uyudu uyandı. Uyanınca bir şey var mı diye kazağını açtım ben bakarken iki koluda bu hali aldı. Ama baska bir yerinde sıkıntı yok. Bu alerjisi var mı demek? 😮💨 Yoksa tam sarıyı verdiğim için fazla mı geldi acaba