Suzi-12 bizimkide 4 ay 2 günlük 10 gündür huysuzluk bizdede var kuzu gibi yavrum gitti yerine herşeye ağlayan uyumak istemeyen bebek geldi önceden uykusu gelince emziği ağzına verirdim kendi kendine uyurdu hiç dokunmazdım gece de bir kere kalkar gözü kapalı emer geri uyurdu ama şimdi dediğiniz gibi çok sık acıkmaya başladı geceleride 3,4 kere uyanır oldu her uyanmasındada emmek istiyo gündüzleri mumya gibiyim çünkü geceleri hep bölük bölçük uyuyorum tam dinlenmemiş uyanıyorun eşimin işten gelmesini dört gözle bekliyorum çok sıkıntıya girdim bayada yazasım varmış bi an rahatladım 🥵😵💫😂