5 günlük bebeğim emerken sürekli uyuyor uyanmuyor emiyor ama cekemiyor sanırım anlamıyorum aç farkındayım çabuk yoruluyor dinleniyor devam ediyor yalancı emzik gibi kullanıyor beni kilo kaybı çok olduğu için takviye verdiler ve biberonla beslemek çok sinirimi bozuyor ne yapmam lazım var mı tavsiyesi olan yada biraz büyüsün emer diyen başına gelen ?