Bahri2020Beren2021 Merhaba bugün ilk doz aşı oldum. Aşıdan beri kendimi iyi hissetmiyorum ateşim yükseliyo 38.2 oldu kemiklerim sızliyo sanki hiç halim kalmadı. Aşı olup yan etkileri yaşayan var mı ne yapmalıyım hastaneye gitmeliyi miyim
Aysengenc44 Aynı şeyleri yaşadım ilk doz da sıtmalandim da ama gitmedim ben dayandım 2 gün sonra geçti ağrısı 2.doz da da sadece kolumda ağrı ve üşüme oldu