Slda35 15 aylıkken sonlandıran var mı? Beni çok yıpratmaya başladı artık.olur olmaz yerde meme diye ağlıyor.Evde sürekli istiyor ve çok bunaldım gerçekten.Psikolojik olarak inanılmaz yoruldum.Nasıl yaptınız siz bana da yardımcı olun.