Arkadaşlar avent biberon kullanıyoruz 3.5 aylığız emziklerini bulması hem çok zor hem çok pahalı bu sabah emziği yıkarken farkettim yırtılmış ağzından akıyor ne yapsak diye düşünürken baktım 200 TL emziği çok pahalı başka biberon deneyelim belki alır dedik marketten bebedor aldık 80 TL emziklerine baktım 19.90 gibi fiyatlar aldık bebeğim kabul etti ve avent cam biberonlarıma uydu emziği avent kullanıp almakta zorlananlar denesin bebedor marka biberon