Kızlar merhaba. Benim kızım 2 gündür küvezde. Bana iki damla da olsa sütünü sağ dediler. Sağıyorum ama makineye gelmiyor anca elle sıkınca geliyor. O da birkaç kez bastıktan sonra damla olarak. 15 dakikada 3 3 damla zor geliyor. Ne yapmam gerek fikir verebilir misiniz? Bu hep böyle mi devam edecek. Artmayacak mı nasıl sağmalıyım