Habibeasel16 benimde kızımın ismi Asel Duru ☺️🥰 bizde 2 ay 8 günlüğüz zaten uzun uzun emen bı çocuk değildi ama bı kaç gündür iyice kötüleşti emmesi 1 dk 2 dk birakiyo en fazla 5 dk oda 2-3 saat emmeek istemiyo sonra gazına bağlıyorum bu durumu ama aç kaliyo diye de çok üzülüyorum bu güne kadar çiş sayısı da idealdi ama bugün sabahtan beri yapmadı artık ne yapacağımı şaşırdım bende