Arkadaşlar bana bir akıl verin artık çıldırmak üzereyim. Bir çocuk yemek yeme mi. Çizgi film açtım oldu bir süre yedi tamam artık yanlış ama böyle gidecek yesin de izlesin dedim. Tuzsuz tatsız yaptım almadı biraz kattım damak sevki var demek diyip ke di yemeklerini yedirmeye çalıştım olmadı. Doğduğundan beri sağarak besliyorum biberonla bile tıkanan bir bebekte yan yatırarak içerdim öyle büyütüm ama yok hala ana öğün süt artık eski sağacak gücüm kalmadı bıktım pompadan mama takviyesi başladım sağımı azalttım. Bu arada 4 aylıktan beri çalışıyorum gece 1de yat sabah 6da kalk 1 ile 6 arasında 3 kere beslemeye ara ara emzik düşmesine uyan derken yıldım artık. Bir şey yolunda gitmiyor. 12 aylık oldu mamayı kesmen lazım gece beslenmesini kesmen lazımlar duyuyorum ama yok ek gıda yeme yok kaşığı gördü mü çıldırıyor. Pütürlü zaten yemiyor yese anında morarma kadar tıkanıyor ben napıcam ne olacak ben bilmiyorum artık