4 ay atak haftası bitti ama hala beslenmeyi reddeiyor başından beri sütümü sağarak veriyordum bazı durumlardan dolayı su an 3 aydan beri istemiyorum sadece uyku arasında alıyor ayağımda sallıyorum o dönem içmedi su an uyku arasından başka almıyor uyanıkken beslemeyi özledim atak haftası son ümidim di ondan oluyor dedim ama gecmedi hala aç kalsın gene istemiyor azına alıyor cekiyor kafasını yana cekiyor ne yapsam bilmiyorum 🤷♀️