Normal canım benim kocaman et parcası gibi bişey bile gelmişti iyi bişey rahmin temizleniyor🥰 benimde cok karnım ağrırdı sanki bıçak batırıp çıkarıyorlarmış gibi özellikle emzirdiğimde oluyordu annem bebek emdikçe rahmin yerine oturuyo o yüzden diyordu😇