Merhabalar, bebekler tikandiginda yada boguldugunda bircogumuz bebegi kaldirip sirtina pat pat yaparak mudahale ediyoruz! Aslinda dogru bilinen bu yanlis eskiden kalma, buyuklerden gordugumuz aklimiza yer etmis bir davranis, hicbirimiz arastirmasak bile ilk aklimiza gelen hemen sirtina vurmak oluyor. Ailem uzakta oldugu icin bebegimi tek basima buyutuyorum ve bu yuzden nasil mudahale ederim, ne yaparim diye kendimce onlemler almaya calisiyorum, dogru bildigimiz bu yanlisi sizlerle paylasmak istedim, bilen annelerimiz mutlaka vardir ama bilmeyenler icin umarim ihtiyac kalmaz fikir olsun diye paylasmak istedim.
Bebekler boguldugunda ya da tikandiginda havaya kaldirip sirtina pat pat vurdugumuzda aslinda onlarin cikarmaya calistigini, oksurerek atmaya calistigini biz sirtina vurarak geri itmeye calisiyoruz. Bu yuzden yikanma gibi durumlarda bebek yuzustu kafasi hafif asagida olacak sekilde sirtina vurmamiz gerekiyor ki cikartmaya yardimci olabilelim
Gorsel olarak izlemek isteyenler icin ilgili video linki paylasiyorum, saglikla mutlulukla buyusun bebislerimiz 😍
https://youtu.be/StbH5KTH0uk