Saricizgilibeyazev Kızlar anne sütü alıyor sağlık ocağı lavma ollmaz fitil dedi . Siz ne yaptınız fitil kullanan var mı
Sermec27 Saricizgilibeyazev oğlum 4 ay 10 günlük 4 gündür kaka yapmıyor anne sütü alıyo günde bir kere de mama veriyorum demir ilacına başladık 3 gün önce bakalım yarın da yapmazsa fitil koymayı düşünüyorum
Vivalaarya Saricizgilibeyazev Anne sütü içen bebekte normal benim kızımın 15 günü geçtiği oldu. Korkmayın
Saricizgilibeyazev BernaEkin ya bu net bişey mi kimi en fazla 5 kimi 3 kimi 7 diyor kafam karıştı iyice hemen fitl de vermek istemiyorum
hakikizeytinyagi Saricizgilibeyazev Yok canım ben ikizlerime kaka yapamadığı zaman günde iki sefer verdim. Suan 11 ay 28 günlükler hiç bir şey olmadı
Vivalaarya Saricizgilibeyazev Sıvı besleniyorlar. Biz ek gıdaya geçtik her gün az az yapmaya başladı. Sizin zamanınızda ben doktorun başının etini yemiştim kaka yapmıyor çocuk diye. Hatta kayınvalidem çocuk doktoru öğrencisini aradı falan 🙃
Aysedemirrrrr Saricizgilibeyazev valla benim oğlum desteksiz kaka yapamıyor. Fitille de yapmıyor zeytinyağı falan aklına ne gelirse denedim şimdi sabun sokuyorum az bişey. Geçen 12 gün yapmadı doktora götürdüm 2 kutu lavmanla yaptı tuvaletini. Yapmayı bi şekilde öğrenicek üzülme
Eminos Saricizgilibeyazev bakma saglik ocagina cocuk doktorlari sadece anne sutu alan bebeklerin 10 gun 2 haftaya kadar normal diyor gunluk 1 cay kasigi zeytinyağı verim
Sonbahar33 Saricizgilibeyazev canım 10 güne kadar normal. Kızım 23 günlükken acile götürdük bağırsakta gaz birikmesi dendi lavman yapıldı öyle rahatladı. Eğer bebek ikinip ağlıyorsa Dr a götürebilirsiniz